Friday, March 19, 2010

okay. setelah sekian lama memikirkan apa yang nak ditaip dalam blog ni. akhirnya aku teringat satu peristiwa yang berlaku sebelum exam final.

kisah yang akan diceritakan memang akan membuatkan aku bengang setiap kali aku menceritakan kepada orang lain. haih.

begini ceritanya. pada hari tahlil utk arwah(u guys know who) diadakan, aku pergi ke library alex untuk study sedikit. then bila tiba time nak pegi tahlil tu, aku naik la teksi an. bukan kat tepi pantai. tp jln sebaris ngan tram tu.

time tahan tu dpt la plak teksi yang ade penumpang. tak kesah la an sbb dia pon cam otw ke mara je. so jln jap. then dia stopkan penumpang awal tu. penumpang tu dengan selambanya bla tnpa membayar. tp taxi driver tu pon bodoh gak sbb x perasan. bila dia dah jalan dpn sket, baru dia perasan and stop kete tu then g keja pompuan tu.

okay. start dr ni, mmg S!@L. then dia blk smula ke taxi sambil mencarut2. kau gak bodo asal lupe en. then dia saje je. bukak box duit kat tgh seat tu, pastu pandang aku. then ckp ''fin?'' aku mmg tak paham la time tu

then ble dah nak sampai falaky, tbe dia stop kat tepi jalan. bukak balik box duit tu, then ckp ''fulus fin?''(duit mana) damn. aku terus mencarut. boleh plak taxi driver tu nak tuduh aku curi duit dia. x de masa la weh. duit kau seberapa je laaaa. kemon nye taxi driver.

then aku ckp ''la' la' la'. wallahi'' smbil soh dia terus jalan. damn. mmg hati aku panas gila plak time tu. then smpai falaky, aku soh dia stop. then aku kua dlu, pastu bg 5 gnih. boleh plak dia menjerit mintak lebih. macam sial la kau ni. mula2 tuduh aku mencuri. then nak mintak lebih. kau tau tak perangai kau tu macam anjing? haa?

mmg menjerit2 la aku tanak baya. pastu mampus kau la. aku terus bla. haih. org nak g tahlil dgn niat yg baik, terus jadi mencarut2 on the way tu. sumpah bengang la weh!!

1 comment: