Saturday, April 3, 2010

SEDIH. BENGANG. PENAT. tu la perasaan aku hari ni.

mng dkt quarter ngan team mindef. tu pon penalti. dah la raihan buat hal ari ni. tbe2 ckp tanak dtg. mmg wat aku mencarut la an. sumpah weh. kau bukan ahli team aku lagi. jangan harap main ngan aku lagi.

then tah camne fixture x btol, aku boleh jumpe lagi skali team kubang. mencarut la dooo. aku satu group ngan dia plakk. kalo nk jmpe blk pon, time final. damn!

so bincang2 ngan kuda fc, aku tarik la ketam ganti si raihan. nsb bek. tp tgk2 kne tibai 3 0. mmg terbaik la an. team aku dah penat abes. time lawan mindef, sume main full plak. gukh

dan2 final 2nd year lawan 2nd year.gukh. dah la x sempat nak wat penentuan tmpt ke 3 ngan 4. gaaah.

then pastu pg lari utk saringan 100m. mmg x lps laaa.haha.lama x lari pecut. dah la x training. tbe2 kne lari =.='' so abes2 je terus tdo. sbb panas sgt. rasa nak pitam D:

bgn2 kol 3. mandi sume. ikut qifok ngan ayah dia pg carefour. dpt la beli 2 t shirt. penat wehh. dgn jari terseliuh lagi =.=''

No comments:

Post a Comment