Friday, May 7, 2010

aiya. masalah tiket dah setel. rasa rugi plak x ikut dak2 mara ni. tp kalo ikut diorang, kne blk ramai2. mcm x feel plak. haha.

pape pon, insyaallah aku akan blk msia. cume tarikh dia. aku tanak gtau lagi. haha. saba eh kawan kat msia. kalo aku dah blk, insyaallah aku roger2 korang XD

but now. satu lagi masalah x setel. duit yuran universiti. haha. dah nak final exam ni. tp x baya2 lagi. style ak? haha. ayah aku dah bising. soh cari nama btol2 utk bank draft ni. and aku asek terlupa. =.='' sorry papa. pasni fati g tanya diorang eh? ;)

oh and now. kitorang dah masuk module 5. and module 5 ni tentang musculocutaneous system in the body. and yeah. i'm having a hard time with anatomy. because the lecturer was like so fast. =.='' but i cannot blame him rite? because it is the administration that arrange it like that. gaaaah

tp skarang dah boleh ar kalau upper limb tu. and skarang kami dah masuk lower limb bebeh! XD and 1st lecture ari tu, aku tido! haha. bosannnn.

and i missed final day KSPCI. =.='' it was suppose like event of the year. gaaaaah. dah la time final day tu patut aku kne dtg utk amek medal. haih. =.=''

not to forget, i won my bet with ajis. haha.

and and andd. aaaa ape lagi eh. x de dah kot bnd nak cerita.

btw, this is my formspring. kalo nak tanya pape, dipersilakan. ini hanyalah utk mengisi masa lapang. haha.
http://www.formspring.me/fathizu

2 comments: